Suck

Har verkligen ingenting att skriva längre. Men jag ska försöka skriva lite om vad jag faktiskt gjort under den här låånga tiden!

Fredagen: Fredagen den 13, otursdagen! Jag har nästan alltid lika otur och varje gång hoppas ja att jag kanske kan få lite tur den här dagen. Icke sa Nicke då, den här dagen tre dubblas min otur. I fredags så ramlade jag in i en skåpkant hur det nu gick till och sen hade jag så ont så Olivia släpade mig till Sjuksköterskan som berättade att jag fått inre skador. Har kramper på nätterna och gör ganska ont, men äter alvedon hela tiden för att de ska göra så lite ont som möjligt. Men nu är det som de är och de kan ingen ändra på, hoppas jag får tur nästa år...fast nej!

På kvällen stack jag hem till Terese och vi kollade på en jätteläskig skräckfilm. Såklart ska Terese somna och lägga till en snark just när de läskiga kom, herregud vad jag flög upp ur sängen. Ärligt talat så kissade jag nästan på mig, nej, men nästan ;)

Lördagen: Vaknar jag upp hos Terese och vi sticker ut till Gröna Udden för att träffa Perkan och Leo. Senare kommer Line och Stina och hälsar på. Terese, perkan och Leo badar medan vi andra står och fryser...hihi. Riktigt badkruka är jag när jag inte har doppat mig än, men efter de första doppet brukar de släppa. Vi får se när de blir ;)

Sen stack jag hem runt 18.00 och träffade hela släkten och satt bänkade framför Melodifestivalen. Såklart höll vi tummarna för Erik Saade som faktiskt råkar vara min svenska idol ;) Han kom trea men de är vi glada för ändå! Var verkligen jämt mellan han och Italien som i sista poängsättningen tog sig förbi Erik till en andra plats, men aja! :)

Idag (Söndagen): Idag bestämde jag mig för att göra detta långa inlägg! Sen har jag också pluggat och nu tänkte jag spela The Sims. Var verkligen år och dar sen jag spelade de men de är kul att spela nån gång ibland :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0