Helgen!

Tjoo!
Nu tänkte jag blogga lite om den mysiga helgen som jag och Emma har haft.

I fredags åkte vi hem till mig för jag var tvungen att städa mitt rum innan vi kunde åka för mamma skulle ha gäster.
När jag var klar med allt (mitt rum och kanin buren) åkte vi till båtklubben, vi lastade allt som jag och pappa inte packade i torsdags och fixade lite.
Sen seglade vi iväg till en ö som heter Älghorn, det var typ det ända stället vi kunde ligga på eftersom att vinden inte var så mysig.
Jag och Emma va ute på en promenad och tog lite fina bilder (de kommer upp imorgon!!) Sen åt vi och satt inne och åt godis och hade det mysigt hela kvällen. Vi somnade ganska tidigt för vi var jättetrötta!

På lördagen när jag vaknade hade Emma varit vaken i 2 timmar medans jag hade sovit :O vi gick upp åt lite frulle och så. 
Sen skulle pappa åka och hämta Johanna så han lämnade mig och Emma på Älghorn och 2 timmar senare kom han tillbaka. Då badade jag och Emma i det 13 grader kalla vattnet! Årets första dopp. Efter middagen gick jag och Emma till en liten brygga vi hade hittat tidigare på dagen och tog massor med fina bilder! När vi sen kom in spelade vi kort med mina kusiner och lyssnade på musik. Sen gick vi och la oss.

Söndag morgon vaknade vi typ samtidigt och gick upp och åt frulle. Sen seglade vi lite grann innan vi åkte hem.

Det var våran helg, hoppas att ni orkar läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0