Läs Rubriken Under

Som ni kan se i rubriken under (i Lovisas inlägg) så har de nu blivt påsklov. Och de tycker ja är jättehärligt! Nu slipper ja skolan och drar till landet. Inte mitt land men Linköping till min Farmor och Farfar. Även där ska jag förhoppningsvis kunna blogga. Men vi åker inte förren på Torsdag, men ändå.  Jag kommer börja prata Ötskötska i skolan sen. Alla kommer tycka ja är jättekonsttg, thihi! Men aja.

Imorgon fyller ja år! Så de blir lite förberedelser nu, har redan blåst upp ballongerna. Här kommer en liten lista vad ja ska göra idag:



Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

kul att höra! skriv gärna vad för fototips :D

2011-04-15 @ 19:16:18
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0