Hemma Igen!

Superdupergammalbild som inte är särskilt fin, men men...



Nu är ja hemma igen. Pust vad det var jobbigt men man känner sig sjukt stark som ens gett sig ut på en joggingtur. Man vill ju ha en nice kropp tills i sommar då man ska "hänga" på stranden. Haha! Nu ska jag i alla fall hoppa in i en dusch och sen packa för imorgon då jag drar till Linköping. Jag känner att ja kommer ha med mig 18 väskor för för tillfället har jag tyvärr ingen resväska. Den var tvungen att slängas för att av en tragiskt olycka hände i Cypern förra Sommaren. Men de går väl lika bra med 18 väskor eller hur? Får ha lite mer ordning och reda på saker och ting, eller så kommer de bli tvärtom. Aja, får se om ja hittar någon gammal resväska som vi gömt i huset!

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

- kul, då önskar jag er lycka till :D

2011-04-21 @ 12:16:05
URL: http://raaawwr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0