Om Emma

Den 16 April 1997 föddes jag. Jag föddes i Skälby men flyttade sedan när jag var tre år, då flyttade ja till en liten bit utanför Stockholm. Ja växte upp med min storebror Kenny och när ja var sju fick jag min lillasyster Nikki. I början av Januari 2011 fick jag mina två kaniner, Happy och Star som jag delar med Nikki. Jag har nog egentligen sysslat med allt, men de som jag brinner mest för är att dansa. Dans är nästan hela mitt liv, jag var född med dans. Förutom att dansa brukar ja även vara med kompisar, sitta vid datorn (och blogga), träna, shoppa och mycket mer. Lovisa har jag kännt i ungefär två år snart, hon och ja började i samma skola i 6an och sen dess har vi varit kompisar. Nu tror ja inte att jag behöver berätta så mycket mer ;)

Lite Övrigt: | Favoritsnack: Chips! | Favoritmat: Tacos | Favoritlåt: Många som är exakt lika bra! | Favoritfärg: Grön och Blå | Ögonfärg: Blå | Hårfärg: Brunt | Fjortis eller Emo: Jag skulle säga EMMA :) |



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0